Potluck ♥

Assalammualaikum ◕‿♥

Yeayyy....alhamdulillah berjaya akhirnya KAMI jayakan potluck yang dirancang yang asyik tertunda hehehehe....walaupun tak semua yang ada, target kami tetap adakan jugak hehehe...sebab nak bagi jadi jugak apa yang dirancang...Insyallah lepas nie bila semua ada kita meriahkan lagi...nak tengok bakat terpendam dalam acara MASAKAN nie hahaha.....

Semua cuak bila suh masak bagi kawan-kawan makan kihkih...
terima kasih SAHABAT semua...semua sedap2 belaka..
seronok sangat hehee....
menu masakan melayu + menu oversea...datang dari Jepun =]

jom layan picca menu masakan kami


ehemm..ini saya masak hihi
Udang Masak Lemak Cili Api
1st try hihi...


ini KAK SUE masak
Ayam Masak Merah


Sayur Campur :)
ini FIDAYU masak


Filet Ikan Sweet Sour
ini CAYANG RAZI masak hihi....CT FATIMAH la..la..la..hihi


Ayam Masak Kicap Ala Sarawakian hihi..
ini PN.TUTY punya *wifey orang sarawak


ehh...ehh...saya punya lagi
Sotong Goreng Kunyit je....
memula nak buat sambal tumis tapi dah terkena cili kering pahit
uwaaa....so goreng kunyit yang mudah hukhuk...and last minit hihi...



ehhh...ehhh...saya lagi hihi...
hadiah dari my mother "Serawa Durian"


Ini menu pencuci mulut kami....
Puding Caramel + Okonomiyaki + Serawa Durian + Kismis

Puding Caramel cik undang-undang kami SHARIFAH AZWA
Nasi beras Basmati plak ditaja oleh KAKAK ANISA IZULYA

haa....menu oversea kami nie memang paling best and JUARA hari ini

OKONOMIYAKI


sedapppp.....terbaik!!!...
BFF saya Khairiel nie peminat JEPUN...lidah pun lidah JEPUN...
dia pandai masak masakan JEPUN...
dulu dia penah bawakan saya SUSHI hihi...
sedappp!!!
sekarang dia dah ajar saya makan JAPANESE SOBA masa g makan kat Secret Recipe uwaaa....
saya suka!!!..

KAMI






*kusyuk makan :p
insyallah lepas nie kita buat lagi ehh...

Comments

  1. hahaha.. arigatou gozaimasu.. oishi desu nee~~
    semua masakan kawan2 sedap hari ni.. terima kasih banyak2.. nanti anjurkan lagi hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah nanti kita anjurkan lagi....deebakkkk 'okonomiyaki' tak yah g sampai jepun dh hehe...

      Delete
  2. Replies
    1. insyallah...kita rancang lagi ok :)

      Delete
  3. asa bez plak dpt masak2 cmni..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bersyukur saat diuji

Day 1 - Hatyai