Posts

Showing posts from March, 2014

Pray for MH370

Image
Assalammualaikum ◕‿♥
Shobaakhannur =]
jom kita luangkan sedikit masa kita, doakan mangsa-mangsa MH370 yang masih belum ditemui.. semoga Allah swt permudahkan usaha pencarian mereka... saya dari berjuta-juta yang lain, mengharapkan keajaiban berlaku namun segalanya rahsia Allah swt..
Pagi ini bila saya nak ke tempat kerja, sedih....sedih mendengar radio memutarkan lagu seolah-olah mengharapkan jawapan pada MH370... Insyallah dengan izinNya..sama-sama la kita mendoakannya. dan juga nasihat sesama kita ya,  Jadi lah lebih sensitif ya... Bukan bermaksud tidak dapat menerima rencana ini, namun kita sepatutnya peka.. peka kerana, ramai jiwa yang menanti...merintih...mengharapakan sesuatu...


Menanti Kamu MH370

Langit sudah bertukar kelabu
Kesedihan melanda terpahat di kalbu
Keseluruhan dunia menanti beritamu
Muncullah nanti seperti selalu..

Andai tercalar tinggalkanlah petanda
Andai terguris tunjukkanlah dimana
Andai ada tunjukkanlah rupa
Tidak nanti kami tertanya..

Sudah tertulis janji bers…

Cantik ke Tak Cantik ke sama jer

Image

main masak-masak + hujung minggu

Image
Assalammualaikum ◕‿♥

dah semakin kurang bercerita sekarang kan..kan..nak kata tak dak cite..rasanya berlambak dalam kepala nie tapi asyik lupa je adesss...
tapi kali nie nak cite bab minggu menjadi isteri hahaha...cewaahh.... sejak suami bizi berniaga nie, saya tak ada peluang nak main masak-masak kat suami.. syian suami..asyik makan lauk kedai jer huhu....selepas 3 bulan suami mencari rezeki akhirnya suami balik juga, ekspo pon dah habis and alhamdulillah suami dapat tempat nak niaga dekat dengan rumah so dapat la balik hari-hari tido kat rumah... maka bermula la aktiviti saya kembali, main masak-masak hihi...saya gtaw suami after niaga balik makan kat rumah tak kira la jam 1.00 am ke 2.00 am ke...janji balik makan kat rumah...sedap tak sedap belakang kira janji tak sakit perut hahahaha...hukum paksa =p
Day 1
jam 9pm saya start masuk dapur and cooking hihi....


 Day 2 - suami request sebab teringat lauk ikan temenung goreng semalam hihi... maaf sayur tak ada so sangat la tidak me…